СПЕЦИАЛИСТ АДМИНИСТРИРАНЕ НА КЛИЕНТИ

С цел разширяване на екипа и дейността си търсим мотивирани и динамични професионалисти за позицията:
Специалист Администриране на клиенти

 

Подходящият кандидат за позицията притежава:

– Висше образование в областта на енергетика и/или икономика;
– Умения за работа с MS Office, много добри умения – Excel ;
−Опит в областта на енергетиката;
– Опит в администриране на клиенти- офериране, договори, регистрация, фактуриране и т.н.;
− Комуникативност;
– Опит с подготовка на документи за участие в обществени поръчки-предимство.

Описание на длъжността:

– Обработка на документи свързани с процеса по администриране на клиенти- потребители и производители на ел.енергия към БГ на Смарт Енерджи Трейд ЕАД;
– Изготвяне на справки;
– Комуникация с институции и контрагенти;
– Обработка на информация, постъпваща от институции и Електроразпределителни дружества;
– Подготовка на документи за участие в обществени поръчки;
– Обработка на документи за фактуриране;
– Подаване на документи и справки към институции.

На одобрения кандидат Смарт Енерджи Трейд ЕАД ще предложи:
− Възможност за работа във водеща компания в сферата на търговията с електрическа енергия;
− Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с процеса на работа;
– Възможност за прилагане на собствени идеи в процеса на работа;
– Трудов договор;
– Допълнително здравно осигуряване;

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в нашата компания, очакваме да изпратите:
– Подробна автобиография

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Carriers 2